Блог Центру навчальних та інноваційних технологій УКУ

про методики викладання в т.ч. із технологіями, про освітні ресурси, цифрові інструменти та багато іншого.

Викладання з технологіями

The 10 Fundamentals of Teaching Online for Faculty and Instructors Newcomers or Experienced in Online Learning

By Dr. Tony Bates

https://goo.gl/3yzeRg

Тоні Бейтс подає короткі рекомендації для викладачів та інструкторів щодо того, чи варто узагалі розпочинати онлайн-навчання. А якщо входити у цю воду, то як зробити це добре.

Ці десять коротких інструкцій взято з бестселера Тоні Бейтс на 517 сторінок «Викладання у цифрову епоху: посібник для викладання і навчання», який доступний сімома мовами і який завантажили понад 40 000 разів з того часу, як його розмістили на ресурсах відкритого доступу.

  • Вам цікаво, що працює, а що не працює у навчанні з технологіями?
  • Ви хотіли б «заточити» своє викладання під останні дослідження онлайн-навчання?

Прочитати інструкцію Тоні Бейтса у вільному доступі можна тут.

How to Choose a Student Engagement System

https://bit.ly/2tLNbi7

У посібнику окреслено 10 ключових запитань, які повинні розглянути викладачі й адміністрація університету, обираючи ефективну систему взаємодії зі студентами.

 

Ця книга про те,

…чому варто вкладати у системну взаємодію зі студентами?

…які є найкращі світові практики щодо впровадження технологій у навчальній аудиторії

…що залучення студентів до участі в навчальному процесі зазвичай є рекордно низьким

Поки викладачі навчають, студенти чудово проводять час зі своїм смартфонами, планшетами й ноутбуками. Замість того щоб демонізувати ці пристрої, ми можемо скористатися силою їхнього впливу, щоб допомогти студентам зосередитися на тих програмних рішеннях, які допоможуть їм краще вчитися.

The Blended Synchronous Learning Handbook

https://blendsync.org/handbook

Довідник зі змішаного синхронного навчання – це виклад основних результатів однойменного проекту (Blended Synchronous Learning Project). Посібник охоплює підсумки досліджень практичних кейсів з досвіду організації змішаного навчання, аналіз різних способів укладання програм зі змішаним типом викладання та низку інших інформаційних ресурсів для підтримки теоретичного та практичного вимірів змішаного синхронного навчання.

Teaching Online Pedagogical Repository 

Central Florida University

topr.online.ucf.edu

Якщо онлайн-навчання або змішане навчання – це для Вас нова сфера або ж Ви прагнете отримати нові ідеї, як вдосконалити Ваш інтернет-курс або змішаний курс, відвідайте веб-сайт Репозитарій онлайн-навчання та викладання від Центрального університету Флориди. Репозиторій має три категорії: 1 – зміст курсу, 2 – взаємодія та 3 – оцінювання, у кожній з яких є кілька статей. Кожна стаття описує стратегію, що відображає конкретну педагогічну практику викладання онлайн/змішаних курсів, ілюструє цю стратегію прикладами з актуальних курсів та співвідноситься з результатами досліджень чи висновками фахової літератури.

Blended Learning Toolkit

University of Central Florida and the American Association of State Colleges and Universities

Ресурсна платформа Blended Learning Toolkit підтримує зорієнтованість на постійний редизайн курсів і зацікавлений у тому, щоб онлайн-інструменти, стратегії, навчальні програми та інших матеріали для впровадження змішаного навчання і його подальшого розвитку були у вільному доступі для всіх охочих. Коли ресурс було засновано в липні 2011 року і тоді його використовували 20 інститутів мережі Асоціації коледжів та університетів Америки (AASCU), однак на сучасному етапі доступ до Blended Learning Toolkit мають усі вищі навчальні заклади у цілому світі.

Допоміжні методичні матеріали для практичного супроводу поетапного процесу зміни програми курсу: https://blended.online.ucf.edu/blendkit-course-diy-project-tasks/

Читанка BlendKit, в якій можна знайти відповіді на основні виклики, що виникають у процесі переходу на змішану форму викладання у виші: https://blended.online.ucf.edu/blendkit-course-readings/

Підписатися на новини блогу

pornobis.net duvporn.net pornovidio.com