Особливо цікавими для викладачів УКУ виявилися практичні рекомендації щодо впровадження елементів проблемно-орієнтованого навчання у формат змішаних курсів, зокрема обговорювались політики курсів та філософія викладання, нюанси погодження правил е-сесій між викладачами та студентами, важливість якісного обладнання, допоміжної методичної підтримки колег (діяльність інституційного підрозділу на зразок ЦеНІТ), а також творчості під час розробки нових та реструктурування своїх попередніх курсів.
Як традиційні, так і онлайн-курси – це наше сьогодення, – зауважила доповідачка. Але що обиратимуть наші студенти через 5 років? Це питання, на яке слід шукати відповідь кожному університету вже зараз .
Семінар став для усіх учасників – викладачів УКУ та представників інших освітніх закладів – плідним часом і простором, у якому учасники освітнього процесу мали нагоду по-новому глянути на свій внесок у його формування.