“А можна зробити це на телефоні?”, “А як це виглядатиме на планшеті?” – усе частіше і викладачі, і студенти ставлять мені такі запитання під час консультацій. У цьому дописі пропоную декілька спостережень щодо розміщення контенту, використання тестів та інших навчальних діяльностей на мобільних додатках Moodle для CMS UCU.
У сучасних реаліях життя телефон із засобу для здійснення дзвінків перетворився на інструмент постійної взаємодії, планування, роботи та навчання. Практики копіювання навчальних матеріалів на паперові носії поступово відходять у минуле, поступаючись хмарним технологіям для збереження та поширення даних.
Щоб ефективніше організувати навчальний процес у таких умовах, навчальні заклади обирають платформи (Learning Management System — LMS, Content Management System — CMS), що забезпечують студентам (або учням) доступ до онлайнового навчання. З досвіду нашого університету (УКУ) ми бачимо, що викладачі, вчителі та адміністратори постійно працюють разом для налагодження ефективної роботи цих платформ: розробляють електронні курси, розміщують там матеріали, приймають письмові роботи, проводять тестування, здійснюють комунікацію. І все це здебільшого вже є налагодженим процесом, але є одне але.
Що більше ми думаємо про роль телефонів у житті студентів і викладачів, то гостріше постає потреба враховувати зручність навчання на електронних курсах саме в режимі мобільних додатків.