Блог Центру навчальних та інноваційних технологій УКУ

про методики викладання в т.ч. із технологіями, про освітні ресурси, цифрові інструменти та багато іншого.

Повернутися

351 Переглядів

“Складали іспит з плавання під час повені”: рефлексії викладачів УКУ

“Починати стрімко вивчати цифрові інструменти, щоб перейти до дистанційного викладання в умовах карантину – все це сьогодні може нагадувати складання іспиту з плавання під час повені”, – вважає авторка і викладачка курсу “Е-дидактика та змішане навчання” Оксана Пасічник.

І це не означає, що такі знання є непотрібними чи невчасними, однак усім нам виразно бракує часу і простору не тільки для того, щоб відточувати техніку, але й для того, щоб глибоко осмислювати та з різних боків дискутувати про доцільність інструментів та педагогічних прийомів.

Щоб трохи поповнити скарбничку рефлексій та саморефлексій, ми поговорили з викладачами УКУ про їхній досвід переосмислювання своїх навчальних курсів, про те, які цифрові інструменти для активного дистанційного навчання вони спробували самі й у який спосіб пропонували їх своїм студентам, а також, звичайно, про радість, труднощі та взаємопідтримку на цьому шляху.

Viam supervadet vadens, або ж Хто йде, той дійде!

Про виклики редизайнування своїх курсів, цифрові інструменти для активного дистанційного навчання та радість і труднощі на шляху

Про інструменти, які викладачі пропонували студентам

Про взаємну підтримку, обмін ідеями та натхненням

Текстову версію рефлексій випускників сертифікатного курсу “Е-дидактика та змішане навчання”, який відбувався в рамках Школи викладацької майстерності 2019-2020 н.р читайте за цим покликанням на сайті Центру навчальних та інноваційних технологій УКУ.

Категорія:

Підписатися на новини блогу

pornobis.net duvporn.net pornovidio.com