Попередній навчальний досвід. Ви можете поцікавитися, що студенти вже знають за темою вашого курсу чи модулю. Це може бути особливо цінним, якщо йдеться про освіту дорослих, адже такі учасники точно матимуть, що сказати. Чи проходили вони інші курси, схожі на цей? Чи працювали вони у тій сфері, якій присвячено курс? Чи доводилося їм працювати у проєктах чи створювати тексти, що є аналогічними до тих, які ви будете пропонувати на курсі? Згодом цю інформацію можна буде використати, залучаючи окремих студентів до дискусій на курсі в ролі мікроекспертів або створюючи проєктні групи, до яких входять студенти з різним досвідом чи різними точками зору.
Інформація про студентів. Якщо ви хочете швидко просканувати, які студенти прийдуть у вашу навчальну авдиторію і якщо це важливо для вашого курсу, поставте кілька “демографічних” запитань. Наприклад, чи одружені чи неодружені студенти? Чи мають дітей або братів чи сестер? Чи працюють вони неповний робочий день або вночі? Якщо працюють, то онлайн чи офлайн? Зверніть увагу, що відповіді на такі запитання питальника точно не можна робити обов’язковими і відповіді на них краще не оприлюднювати в авдиторії навіть узагальнено, однак розуміння того, ким є студенти як люди часто допомагає викладачеві зрозуміти, якої допомоги під час курсу окремі з них можуть потребувати, наприклад, у дотриманні реченців.
Зацікавлення. Що саме студенти хотіли б вивчити на вашому курсі? Чи мають вони очікування щодо конкретних тем, матеріалів, форм роботи чи інструментів, з якими ви будете працювати? Інформацію про зацікавлення студентів можна використати під час дискусій на курсі, наводячи такі приклади чи теми, які особливою мірою будуть для них актуальними і допоможуть швидше і якісніше досягнути навчальних цілей та результатів.
Технологічна обізнаність. Питальник перед початком курсу – це чудова нагода з’ясувати, наскільки вільно студенти почуваються, працюючи з технологіями. Окремі студенти можуть мати труднощі з системами електронного навчання CMS UCU, диском Google, доступом до каталогу університетської бібліотеки або ж іншими ресурсами чи технологіями, з якими ви плануєте працювати на курсі, тому таке запитання, з одного боку, може попередити студентів, із якими технічними викликами їм доведеться мати справу, а з іншого дадуть змогу викладачеві з’ясувати вподобання чи особливості студентів, наприклад, виявити, що у групі будуть навчатися студенти з порушеннями зору чи слуху.
Зворотний зв’язок. Студентів можна запитати також про те, у який спосіб вони хотіли б отримувати зворотний зв’язок. Якщо це не першокурсники, то вони точно зможуть відповісти, що їм більше подобається, наприклад, отримувати підсумковий коментар разом з оцінкою після надсилання виконаного завдання чи короткі нотатки до чернеток; аудіокоментарі чи відеовідгуки. Якщо ви вчасно дізнаєтеся про те, на які відгуки студенти краще реагують, то встигнете переглянути та (пере)налаштувати свій підхід до менеджменту курсу і підтримки студентів так, щоб досягнути максимального індивідуального ефекту.