Блог Центру навчальних та інноваційних технологій УКУ

про методики викладання в т.ч. із технологіями, про освітні ресурси, цифрові інструменти та багато іншого.

Бази даних та інші OER

MIT OpenCourseWare & OCW Educator 

Massachusetts Institute of Technology

https://ocw.mit.edu/educator/index.htm

MIT OpenCourseWare – це відкрита і безкоштовна платформа, на якій опубліковано матеріали тисяч курсів Масачусетського університету США, які охоплюють практично весь навчальний план цього вишу і які вже використовують мільйони студентів та освітян із цілого світу.

OCW Educator – це ініціатива викладачів, що вирішили безкоштовно ділитися методичними підходами та навчальними матеріалами МІТ з освітянами, де б вони не були. Тут викладачі поширюють свій досвід проведення курсів на базі МІТ у спеціальних секціях, які відображають динаміку проведенння і проходження курсів і охоплюють огляд курсу, цілі курсу, програму, інформаційні блоки, загальні відомості про студентів, які проходять курс, а також інтервю з викладачами про те, як відбувалося викладання на цьому курсі. Багато викладачів МІТ діляться з освітянською спільнотою цілого світу багатьма власними матеріалами – ресурсами, лекційними записами, відеолекціями, іспитовими завданнями опитувальниками і навіть спеціальними елементами курсу, як-от демонстраційними презентаціями.

Всі ці матеріали розроблено і розміщено для того, щоб їх використовувати і ділитися ними – їх можна завантажити, розіслати студентам, видозмінити чи адаптувати відповідно до потреб власного курсу, просто вказавши OCW у переліку використаних джерел. На OCW інтегровано зручний пошуковий інтерфейс (за методичним підходом і за напрямком навчання), завдяки якому можна швидко знайти ті навчальні матеріали та ідеї. На порталі викладачі часто шукають також OCW-курси про викладання та освіту, педагогічні новинки, пропедевтичні відео, а також усе те, що надихає викладачів МІТ у їхній освітній праці.

OER Commons

https://www.oercommons.org/

Простір відкритих освітніх ресурсів – це громадська цифрова бібліотека освітніх ресурсів, у якій можна вільно досліджувати, створювати і співпрацювати із працівниками освітньої сфери всього світу. Використовуючи матеріали та беручи участь у відкритих курсах цього проекту, викладачі та методисти, які працюють із навчальними програмами, можуть отримати необхідні навички, необхідні для пошуку, адаптації та оцінювання якості відкритих матеріалів

Детальніше про навігацію ресурсу можна дізнатися на каналі Інституту навчання та управління знаннями в освіті (Каліфорнія, США) в YouTube.

UNESCO OA Publications

https://goo.gl/j2WBo1

Відкрита база даних ЮНЕСКО охоплює понад 146 000 повнотекстових різномовних документів ЮНЕСКО, опублікованих з 1945 р., а також метадані зі збірників бібліотек ЮНЕСКО і центрів документації у локальних відділеннях та місцевих інституціях. Впродовж останніх років базу часто поповнюють цікаві звіти дослідників освітньої тематики.

UN2

ERIC (Educational Resources Information Center)

https://eric.ed.gov/

Інформаційний центр освітніх ресурсів (ERIC) – одна з найвідоміших цифрових онлайн-бібліотек освітньої літератури. Її було засновано 1966 року, зараз вона перебуває у структурі Національної освітньої бібліотеки США і нею опікується Департамент освіти США у сфері дослідження та покращення освіти.

ERIC є найбільшою освітньою базою даних у світі, що охоплює 1,5 мільйони найменувань журнальних статей, дослідницьких звітів, навчальних посібників та програм, доповідей на конференціях, дисертацій, тез і книжок.

На сучасному етапі понад 650 тисяч документів – це публікації в наукових журналах, понад 225 тисяч – матеріали звітів та конференцій, а кількість довідкової літератури сягає 14 тисяч. У багатьох із цих документів є покликання на повнотекстові документи в ERIC, проте користувачі можуть отримати повнонотекстовий доступ також від безпосередньо від видавців або скористатися покликанням на текст документа, розміщений у бібліотечному доступі.

Доступ до повнотекстових версій багатьох журналів, розміщених в ERIC, можна отримати через ProQuest Education Journals – через пошук ERIC користувачі можуть напряму знаходити необхідні статті у ProQuest Education Journals.

MERLOT ELIXR

https://goo.gl/KAsnEY

Ініціатива пропонує цифровий репозитарій практичних прикладів, тематичних нарисів (case stories), що представляють і висвітлюють понад 70 наукових сфер. Такі конкретні приклади показують викладачам реальний досвід втілення найкращих стратегій навчання і можуть допомогти реалізовувати їх у своїх курсах. Кейси можна вільно використовувати у загальноуніверситетських програмах розвитку педагогічної майстерності, а також в індивідуальній роботі викладачів із покращення їхніх методик.

NSDL (National Science Digital Library) 

https://nsdl.oercommons.org/

Національна наукова цифрова бібліотека США – це електронна бібліотека відкритого доступу, що має спільну мережу спеціалізованих навчально-виховних закладів освіти. Свою місію NSDL полягає у тому, щоб надавати якісні навчальні підбірки формальним та неформальним установам технічного, інженерного та математичного наукового спрямування (STEM). Бібліотечні колекції обслуговують фахівці освітньої та професійної мережі STEM. Вони опрацьовують інформацію, надану користувачами, відомості, що стосуються наукових дисциплін, а також беруть участь у розвитку цифрових ресурсів як важливого елемента ефективного навчання технічного спрямування.

У бібліотеці можна знайти інструкції, матеріали для практичних занять, навчальні плани, аудіо/відео матеріали, фотографії, веб-сайти, симуляції, візуалізації, інструменти та сервіси. На ресурсі є також упорядковане сховище анотацій та інформація від користувачів – коментарі, оцінювальні рейтинги, додаткова інформація, що стосується наявних бібліотечних фондів.

Підписатися на новини блогу

pornobis.net duvporn.net pornovidio.com